ליווי אישי
וסדנאות כתיבה

פגישת ייעוץ

כתיבה היא ממש לא עניין טכני וזו הסיבה שבפגישת ייעוץ נלך רגע צעד אחורה ונבדוק – מה המטרות שלך? מי קהל היעד? איזה מסר חשוב לך להעביר ועוד כל מיני שאלות חשובות שיעזרו לך להתמקד ולהגיע לכתיבה ממקום אחר.

למי מתאימה הפגישה?

כמה עולה כל הטוב הזה?

ליווי אישי

כשאני רוצה להסביר לאנשים את התהליך של ליווי אישי, אני אומרת להם – "דמיינו שמישהי מושיטה יד ועוזרת לכם ללכת במקומות פחות נוחים". תהליך ליווי אישי מתאים למי שרוצה לפצח את עניין הכתיבה (ברשתות, באתר או בכל מקום אחר), לקבל ביטחון וכלים, פידבק מקצועי על כל טקסט שעולה ובעיקר הרגשה שאתם לא לבד.

לפני הפגישה נעשה שיחת טלפון קצרה לתאום ציפיות, אשלח לך שאלון כדי שהגלגלים כבר יתחילו לעבוד ונגיע לפגישה הראשונה עם כל מה שצריך כדי להתקדם הלאה בהתאם למטרות שלך.

כמה זמן? שלושה חודשים

מה הוא כולל?

שש פגישות, תרגול וייעוץ בין המפגשים. בפגישה הראשונה נגדיר מטרות ונצא לדרך. בין הפגישות תקבלו "שיעורי בית" ויהיה בינינו פינג-פונג במיילים עם דגשים, תיקונים ורעיונות, במטרה שתשפרו את הכתיבה שלכם, תחדדו את המסרים ותלמדו להניע לפעולה בדרך ובסגנון שיתאימו לכם. התהליך משתנה מאוד בין כל לקוח ולקוחה, בהתאם לקצב שמתאים להם, למטרות וליכולות. יש לקוחה שהייתי איתה יחד בטלפון כשהיא העלתה את הפוסט הראשון שלה (והיה מרגש!) ויש לקוחה שעבדנו יחד על מאמר למאקו (וחגגנו יחד את הפרסום שלו). כאמור, משתנה מאוד וזה כל היופי, כל אחד ואחת מתקדמים בקצב שלהם.

כמה עולה כל הטוב הזה?

 4,000 שקלים

סדנאות מיתוג וכתיבה
שיווקית לבעלי ובעלות עסקים

בסדנאות הכתיבה קודם כל מדברים על הקולות בראש, אלה שאומרים לנו שאנחנו לא מספיק טובים ואת מי בכלל אנחנו מעניינים? אחר כך מתחילים, שלב אחר שלב, ללמוד על כתיבה ממוקדת, מעניינת וטובה.

מה עוד קורה במפגשים?

בונים תוכנית כתיבה לרבעון, לומדים איך למצוא רעיונות בקלות, איך לשלב פוסטים שמושכים את העין, מה הדרך להעביר מסרים שיווקיים בצורה אלגנטית שתרגישו איתה בנוח, איך להגיע לתקשורת ובכלל איך להפוך למומחים בתחומכם ברשתות שנותנים ערך אמיתי בלי להתנצל ובלי להתפתל. עם כל הכבוד למפגשים, האקשן האמיתי קורה בקבוצת פייסבוק סגורה, שבה תוכלו לתרגל ולקבל פידבק מקצועי ממני ומחברי הקבוצה. ככה תלמדו, תשתפשפו, תצברו ביטחון וה"קסם" הזה פשוט יקרה. כמובן שבנוסף לידע שתקבלו, יש את הכוח של הקבוצה (והאמינו לי, שהוא משתנה חשוב מאוד), נטוורקינג וחיבורים מרגשים מאוד שממשיכים הרבה מעבר לסדנה.

רוצים לקבל פרטים על הסדנה הקרובה?

מלאו כאן את הפרטים ואחזור אליכם בקרוב.