מועדון כתיבה ונוכחות לבעלות ובעלי עסקים

על מה מדובר?

לכתוב טוב זה נחמד אבל לא מספיק. צריך "לדבר" עם קהל היעד, להעביר את המסרים בצורה ממוקדת, להניע לפעולה ולהבין שלא הכול מתחיל ונגמר בלייקים.  

אם אתם כותבים מדי פעם אבל לא מצליחים להתמיד או לא מרגישים שאתם מקבלים תוצאות על ההשקעה שלכם, בדיוק עבורכם יצרתי את המועדון.

רגע, למי זה מתאים? בעלות ובעלי עסקים שרוצים להיות בתנועה יחד עם קבוצה שחושבת "איך כן" ולכל מי שרוצה להתאמן ולהשתפר בכתיבה שיווקית, לקבל השראה, רעיונות ופידבקים במטרה לקדם את העסק ולהגיע לקהל היעד שלו.

אנשי התכלס: לא מדובר בעוד סדנה, אלא במועדון שאליו מגיעים אנשים שמבינים שבעזרת ליווי מקצועי הם יכולים להגיע להרבה יותר. אנשים שמתלהבים ממה שהם עושים ומבינים שאין פה קסמים אלא חשיבה, פעולות ברורות והתמדה, ואז גם מגיעות התוצאות הרצויות והשיפור בהכנסות.

נשמע טוב, איך זה עובד בפועל?

שני מפגשים בחודש: במהלכם כותבים שני פוסטים, עושים סיעור מוחות ושמים דגש על יצירתיות והתקדמות אל עבר המטרות של כל אחד ואחת. 

המפגשים מתקיימים בזום בין השעות 10:30-8:30 בבוקר, פעמים בחודש בימי רביעי. לא יוצא לכם להגיע? אין בעיה, באותו היום עולה הקלטה לקבוצה שלנו. 

פידבק מקצועי: פעמיים בשבוע תקבלו פידבק ממני על הפוסטים שלכם ועניינים שקשורים לקידום העסק – עמוד נחיתה, תוכן לסילבוס, מאמר לתקשורת ועוד. 

מטרות אישיות: אחת לחודשיים תמלאו שאלון שימקד אתכם על המטרות והיעדים. 

כוחה של קבוצה: אני אוהבת קבוצות ומאמינה בכוח שלהן בפידבקים, בחיזוקים, ברעיונות ובעיקר בתחושה שאתם לא לבד. כמובן שתבחרו את המינון הנכון לכם במעורבות אבל הדגש הוא לקבל את הדרייב והסיוע הדרושים לכתיבה ממוקדת שתתן ערך אמיתי לאנשים ותעזור לכם בשיווק העסק.

חברות המועדון מספרות מה קורה אצלנו

53 שניות על הפעילות >> לחצו כאן

אורלי פורמן, מעצבת תכשיטים ומרצה: "המועדון הוא עוגן ומגדלור עם כלים, עזרה ותמיכה הדדית. ליאת מאפשרת ומעודדת עם המון רוח גבית. לי זה לגמרי מרגיש כמו בספינת תענוגות". 

יעל פדר, סופרת ובעלת המותג "הגוף שלי הוא רק שלי": "להיות במועדון הכתיבה זה להיחשף לעוד ערוצים בהם אני יכולה לקדם את העסק שלי ולדייק את הכתיבה".

יעל שגב, יועצת כלכלית ומאמנת אישית: "ההרגלים שסיגלתי לעצמי בכתיבה הם תוצאה של הנוכחות שלי במועדון, שהוא סוג של קבוצת תמיכה מקצועית". 

יפעת אנג'ל, מעצבת פנים ובעלת בלוג למקומות השראה בעולם: "בעקבות ההצטרפות שלי למועדון, הכתיבה שלי השתפרה מאוד. חלומי הוא לפרסם מאמרים במדיה, לאט לאט זה קורה ואני מאושרת".  

ליאת בן חיון, בעלת חברה לניהול סיכונים פיננסים: "המועדון של ליאת מאפשר לי לקדם את נושא הכתיבה ברשתות באופן רציף ובלי תרוצים".

עוזית שלח, מדריכת הורים: "התכנים שמועברים במועדון הם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר שיש. ליאת מאתגרת אותנו כל הזמן ודואגת להוציא אותנו מאזורי הנוחות. יש אווירה של שיתוף, עזרה ושמחה אמיתית בהצלחה של כל אחד ואחת". 

תמר טל-אמציה, מרצה ועוסקת בפישוט לשוני ובהנגשה: "ליאת עוזרת לי להוציא את המילים הנכונות. המועדון מדייק את החשיבה והכתיבה של כולנו. הכימיה שנוצרה והאנרגיות הטובות מסייעות ליצירתיות, ובכלל כיף פה, ממליצה בחום להצטרף".  

כמה מילים עליי

נעים מאוד, ליאת עברי עיני, מרצה ומנחת קורסים על כתיבה ממוקדת ונוכחות ברשתות, מלמדת אנשים להעביר מסרים בצורה אותנטית מבלי להתנצל ומבלי להתחבא מאחורי המילים, ובעיקר עוזרת לכל אחד ואחת למצוא את הדרך והסגנון שנכונים להם.    

אני בעלת ניסיון של 20 שנה בתקשורת. בתחילת הדרך בדוברות ויחסי ציבור, ובהמשך ככתבת ועורכת בתחומים שונים. בתפקידי האחרון ערכתי את ערוץ ההורים של ynet במשך שש שנים. 

עוד משהו שאני רוצה לומר לך: חשובה לי מאוד ההצלחה של כל מי שאני עובדת איתו. ומהי הצלחה? שאלה טובה. הייתי יכולה לכתוב פה לא מעט הגדרות אבל כשאני רואה אנשים שיוצאים מאזור הנוחות שלהם ועושים דברים חדשים שמניעים לפעולה ומעלים את האנרגיה – זו מבחינתי הצלחה. 

הפוסט, הסטורי או הכתבה בתקשורת הם רק הכלים להגיע ליעדים ולהיות במקום שאתם רוצים, במטרה לעזור, להשפיע ולהיות בנוכחות אמיתית בחיים שלכם. 

אני בפנים! מה המחיר? 480 שקלים לחודש (המחיר כולל מע"מ ואנרגיות טובות). 

להרשמה – לחצו כאן

השורות הקטנות: החיוב מתבצע בהוראת קבע אחת לחודש, בלי לתפוס מסגרת. אפשר לבטל את החברות במועדון בכל רגע, פשוט לשלוח וואטסאפ שבוע לפני תום החודש. אין החזר כספי על החודש ששולם. 

מתי אפשר להצטרף? ברגע זה. אנשים מצליחים מקבלים החלטות מהר.  

 

מחכה לך במועדון. לדעתי הלא אוביקטיבית זו יכולה להיות הבחירה הכי טובה שלך השנה.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ואחזור אליכם